Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ

φέτος ήταν μια από τις πιο δύσκολες εποχές,όλα τα μελίσσια σμηνουργισαν


 και ευτυχώς που είχα κυψέλες και τις έσπασα,μέχρι τώρα έχω πιάσει 7 πουλια 3 από την ελιά και 4 από τον ασπάλαθο.
Φέτος ενώ πίστευα ότι η χρονια είναι καλή δεν μπόρεσα να κάνω αυτό που ήθελα στο μελισσοκομείο μου, τώρα περιμένω να δω τις νέες βασίλισσες αν έχουν γονιμοποιηθεί και τι είναι καλε για να κάνω ένωσις με τις παλιές μπας και πάρο λίγο μέλι από το θυμάρι τον άλλον μηνα.
Απότι βλέπω υπάρχει πολύ ανθοφορία ακόμα και η χρονια θα είναι όψιμη και τα μελίσσια μας αν θέλει και ο καιρός και δεν κάνει νοτιάδες θα καλύψουν το χαμένο χρόνο από τις κακοκαιρίες που είχαμε φέτος.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΑΟ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΛΕΠΩ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΣΣΕΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ,,,ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΑΓΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ

2 σχόλια: